Buscar en aquest blog

jueves, 8 de mayo de 2014

PRIMER POST: Opinió personal

El futur d'Internet no sembla que hagi de ser gaire diferent que l'actual; el major canvi podrien ser les pàgines web en tres dimensions, si no hi ha res molt innovador. En els dispositius, hi haurà molts tipus d'aquests molt avançats, potser només necessitarem una pantalla per manipular-lo; i en les connexions seran totes inalàmbriques com a mínim o bé els dispositius ho portaran tot incorporat.

En el meu dia a dia utilitzo molt Facebook, Instragram, Gmail, Series ly i poca cosa més. Facebook l’utilitzo per mirar fotografies, novetats, estats, parlar amb els meus contactes,(no molt habitualment) actualitzar el meu perfil i penjar algunes coses. Instagram no l’utilitzo molt, però de tant en tant penjo alguna foto i miro les fotos i vídeos que pengen les persones a les quals segueixo. El Gmail l’utilitzo únicament per rebre correus del meu club de bàsquet, algunes notificacions i poques vegades per enviar correus. A Series ly miro series i de tant en tant alguna pel·lícula que sembla interessant, m’hi poso cada dia perquè m’agrada molt una sèrie i espero a que posin capítols nous en castellà.

M'agradaria utilitzar l'Internet per fer les classes més interactives i que no siguin tant monòtones i avorrides; d’aquesta manera els alumnes ens interessem més i aprenem una mica més que de l’altra forma. També m'agradaria que hi hagués alguna web on es puguin fer solucionar problemes matemàtics els quals no tenen un resultat molt exacte i que aquella pugui donar-lo (sense necessitat d'ensenyar el procediment, per esbrinar pel nostre compte com arribem a la solució).

Perquè un bloc sigui interesant per a mi hauria de tenir articles de tota mena: acudits, històries de totes les categories, alguns vídeos, recomanacions sobre pàgines web, no haver-hi massa anuncis i que estigui ben organitzat (que pugui trobar-ho tot en algun índex).

No hay comentarios:

Publicar un comentario